הפקת השקות -טיפים לאירועי הפקת השקות - מלח פלפל קייטרינג לאירועים

הפקת השקות -טיפים לאירועי הפקת השקות

 הפקת השקות פיתוח מוצר או שירות חדש יכול להיות משימה לא פשוטה. אבל הפקת השקות זה כבר סיפור אחר לגמרי. צריך להשקיע את המשאבים הנכונים ואת התכנון המתאים.

 טיפים לאירועי הפקת השקות

 

התזמון

התזמון של הפקת השקות יכולה להיות הגורם להצלחה או לכישלון של ההשקה עצמה. חשוב לשים לב לזמן בשנה, למשל, מתי אנשים נמצאים בחופשה או מתי זה זמן בו חוגגים חג. כמו כן, סוג המוצר או השירות שאתם משיקים ישפיע על התזמון בו אתם תשיקו אותו. יש לזכור שכדאי גם לדעת מתי לדחות את האירוע אם המוצר או השירות עוד לא מוכן. תמיד עדיף לדחות הפקת השקות מאשר להשיק מוצר לא מוכן.

 קייטרינג לכנס

המטרה

מטרת הפקת השקות אינה רק להשיג חשיפה למוצר או לשירות ולגרום לכמה שיותר אנשים לדעת אודותיו, אלא גם להגיע לקהל היעד שמוכן לשלם על השירות. חשוב להחליט על היעד הספציפי של אירוע ההשקה שלכם. מה אתם רוצים להשיג? מכירות? מודעות הצרכן? כיסוי תקשורתי? או אולי להגיע לאנשים המשפיעים בתעשייה? חשוב מאוד לדעת את הכיוון כי הוא יעזור לכם להתמקד על סוג האירוע שלכם.

 

החוויה

החלק הקשה בתכנון הפקת השקות אינו קשור בהחלטה את מי להזמין אלא בהחלטה כיצד ליצור אירוע שיישאר בזיכרון של הקהל וירגיש כמו אירוע שכדאי להם להגיע אליו. אם האירוע שלכם מכוון לתקשורת, חשוב לוודא שאתם נותנים להם מספיק מידע כדי שיבצעו את התפקיד שלהם בצורה מספיק יעילה. אם האירוע שלכם מכוון לצרכנים, בנוסף לכך שתתנו להם להתנסות במוצר או בשירות, תנו להם גם הנחה אם הם מתכוונים לרכוש את המוצר באירוע. עם כל התחרות בשוק אתם צריכים לעשות הכל כדי שהמוצר שלכם יבלוט. תנו לאורחים שלכם חבילת מידע אודות המוצר או השירות החדש. חשוב שלכולם יהיה נוח, שיהיו מספיק מקומות ישיבה לכל האורחים ושתהיה להם חוויה כמה שיותר מהנה.

 

אחרי האירוע

כאשר מדובר בהפקת השקות, בשלושת הימים שאחרי האירוע, חשוב מאוד לשמור על המומנטום עבור המוצר או השירות החדש. דברו עם קהל היעד שלכם, או לפחות עם אלו שהראו עניין במוצר. אירוע ההשקה צריך להיות רק חלק מהשקת המוצר שלכם.

 

הפקת השקות היא זמן מרגש עבורך ועבור המוצר שלך

מלחיץ אך גם מרגש. עם התכנון הנכון וההוצאה לפועל הנכונה, תוכלו לוודא שהכל יהיה כמו שצריך.

 

חשוב לדעת מהם היעדים המדידים שלכם

פעמים רבות אנחנו שוכחים חלק חשוב מתהליך התכנון, וזהו קביעת היעדים המדידים שלך. זהו חלק חשוב מאוד של הפקת השקות. היעדים של האירוע יכולים לעזור לכם לזהות את הקריטריונים להצלחה.

 

יש לדעת מה התקציב שלכם

כאשר מתכננים מסיבת השקה, יש לוודא שיש לכם שורה עבור כל פריט בתקציב שלכם.

 

השתמשו במיקום מיוחד עבור השקת האירוע

תחשבו על מקום מיוחד עבור השקת האירוע, למשל הפקות אירועים בטבע או מקום פסטורלי מול הים. או מקום יפהפה כמו יקבים כרמים למשל. חשוב לוודא שהמקום מייצג אתכם, את המוצר ואת האורחים.

 

 

 הפקת השקות

הכירו את הקהל שלכם והשקיעו במערכת היחסים איתו

חשוב מאוד לדעת את הרצונות, הצרכים והתנהגויות הקנייה של האורחים שלכם. זה נחמד להזמין חברים וקרובי משפחה שיתמכו בכם אבל אפילו יותר חשוב להזמין לקוחות שאתם רוצים לעבוד איתם ולבנות איתם מערכות יחסים עסקיות חזקות.

 

הכינו הזמנה מיוחדת עבור מסיבת ההפקה שלכם

הכינו הזמנות מותאמות אישית במיוחד עבור מסיבת ההשקה. ההזמנה צריכה ליצור את האווירה של האירוע ולכלול את התאריך והשעה של האירוע כמובן ואת הנושא שלו (השקה!). כדאי גם לכלול מפה, כתובת וטלפון כדי שיהיה לאורחים קל יותר למצוא אתכם.

 

חשוב שהאירוע יהיה אקסקלוסיבי

בהזמנות רשמו שהאירוע הוא בהזמנה בלבד ושאתם תבדקו את רשימת האורחים.

 

וודאו שקיים צוות עובדים שמסתובב ומגיש את האוכל

כדי שאתם תהיו פנויים להתמקד על האורחים שלכם ועל הצד העסקי של הערב. צוות העובדים הנכון יעזור לכם לעבור את הערב בשלום ולהגיע ליעדים שלכם.

 

אל תשכחו לחלק מתנות

תשכחו מהמתנות הזולות והקיטשיות. חלקו לאורחים שלכם פריט מגניב, יצירתי ושימושי אותו הם יזכרו. במילים אחרות, אל תבזבזו כסף על עטים זולים או על חולצות. תשקיעו את הכסף שלכם במוצר מעניין כמו למשל בקבוק יין ממותג.

 

הזמינו את התקשורת (כולל גם בלוגרים)

כאשר אתם מתכננים מסיבת השקה, כדי להעלות את המודעות, הזמינו את התקשורת לאירוע שלכם על ידי שליחת הודעה לעיתונות בת עמוד אחד הכוללת מי, מה איפה, מתי ולמה.

 

תחגגו את הצוות שלכם 

הצוות שלכם הוא המשאב הכי גדול שלכם (כולל ספקי האירוע שלכם), לכם חשוב לחגוג ולהכיר בעבודה הקשה שלהם. אם נשאר לכם קצת כסף בתקציב אירוע ההשקה שלכם, אתם יכולים לערוך להם מסיבת אפטר פארטי כדי לומר להם תודה. אם אין לכם תקציב לכך, תודו להם יפה באופן פומבי במשך מסיבת ההשקה.

  

לפרטים נוספים על הפקת השקה אנא התקשרו אלינו לטלפון 077-4280738 או שתשאירו את פרטיכם בדף צור הקשר ונחזור אליכם מידית.